1. COSTURI DE LIVRARE
1.1 Livrarea pe teritoriul României este gratuită pentru comenzi a căror valoare depășește 300 RON.
1.2 Pentru comenzi a căror valoare este sub 300 RON, costurile de livrare sunt 25 RON.
Pentru comenzile de volum și/sau greutate mare (peste 12 sticle), se pot percepe costuri suplimentare de transport chiar dacă valoarea comenzii este peste pragurile specificate. În toate cazurile, clientul va fi întotdeauna informat în prealabil cu privire la orice costuri asociate comenzii sale, înainte ca acestea să fie percepute, comanda urmând a fi procesată doar pe baza consimțământului său expres cu privire la astfel de costuri.
2. CONDITII DE LIVRARE
GRAND VIN S.R.L. asigură livrarea produselor comercializate prin intermediul site-ului www.wine24.ro împreună cu toate sub-domeniile acestuia și cu orice alte domenii operate de GRAND VIN S.R.L. și care sunt redirecționate automat către domeniul www.wine24.ro (denumite în continuare „Site”) doar pe teritoriul României.
Cu titlu de excepție, orice comenzi de produse ce implică livrarea acestora în afara teritoriului României vor fi acceptate de GRAND VIN S.R.L. doar în urma furnizării către client a condițiilor de livrare și a unei cotații de preț personalizate pentru costurile de transport, urmată de acceptarea formală a acestora de către client.
Livrarea produselor se va efectua direct sau prin intermediul societății de curierat indicată de GRAND VIN S.R.L. Societatea de curierat va contacta clientul în vederea livrării, prin telefon sau SMS, la numărul de telefon furnizat în timpul procesului de comandă.
GRAND VIN S.R.L. își propune să asigure livrarea produselor comercializate în termenul mentionat in Site, aferent fiecarui produs, direct sau prin intermediul societății de curierat partenere.
Cu toate acestea, este posibil ca din motive independente de GRAND VIN S.R.L. un astfel de termen să nu poată fi respectat. Cu excepția cazului în care părțile au convenit altfel cu privire la momentul livrării, produsele comandate vor fi livrate către cumpărător în decurs de cel mult 30 (treizeci) de zile de la încheierea contractului. GRAND VIN S.R.L. nu își asumă răspunderea pentru întârzierile cauzate de firma de curierat.
Clientul este exclusiv responsabil în următoarele situații:
- să se asigure ca livrarea se poate face la adresa de livrare indicată și că este disponibil la aceasta adresă la data livrării pentru acceptarea produselor;
- să asigure ca există spațiu la adresa de livrare pentru primirea produselor precum și căi de acces corespunzătoare la adresa de livrare;
- să ofere în prealabil cât mai multe detalii despre caracteristicile speciale ale locului de livrare pentru a se asigura ca livrarea poate sa aibă loc (de exemplu, daca exista restricții cu privire la acces sau parcare, etajul la care trebuie livrate produsele etc);
- dacă livrarea nu poate avea loc deoarece adresa de livrare este incorectă, accesul este insuficient, Clientul nu poate fi contactat sau dintr-un alt motiv pe care GRAND VIN S.R.L., în mod rezonabil, nu îl poate controla/prevedea, produsele comandate vor fi depozitate pe termen limitat în depozitul societății de curierat cu care colaborează GRAND VIN S.R.L. Societatea de curierat va încerca să contacteze clientul și/sau să livreze coletul de maxim două ori în două zile diferite. După expirarea acestui număr de încercări de contact în vederea livrării, contractul va fi considerat desființat, fără nicio formalitate prealabilă și fără intervenția instanței de judecată. În cazul în care costurile aferente acestei comenzi au fost deja achitate, suma corespunzătoare produselor va fi integral rambursată în termen de 14 (paisprezece) zile calendaristice de la recepționarea de către GRAND VIN S.R.L. a produselor a căror livrare a eșuat, costurile de transport urmând a fi suportate de client.
- La livrare, documentul care confirmă executarea corespunzătoare a livrării trebuie sa fie semnat/acceptat de către client. Prin aceasta nu va fi afectat în niciun fel dreptul legal al clientului de a notifica ulterior constatarea unui defect sau orice alta lipsă de conformitate a produselor. Refuzul de semnare/acceptare a documentului de livrare reprezintă refuzul de acceptare al produselor.
- După semnarea/acceptarea documentelor de livrare, clientul dobândește posesia fizică a produselor comandate. Din acest moment, clientul preia toate riscurile asupra produselor, respectiv riscul de pierdere sau de deteriorare. Proprietatea asupra produselor se transferă de la GRAND VIN S.R.L. către client la plata integrală a produselor.
- În cazul în care clientul nu este disponibil personal, poate desemna o terță persoană care să preia produsele în numele său. Reprezentantul clientului care va prelua produsele trebuie să fie o persoană cu capacitatea juridică necesară, respectiv să fi împlinit vârsta de 18 ani, pentru a putea primi, în numele clientului produsele.
- Pentru orice problema apărută în procesul de livrare, clientul va contacta GRAND VIN S.R.L. la adresa de email contact@wine24.ro.