PLASAREA COMENZILOR PRIN INTERMEDIUL SITE-ULUI
Produsele comercializate prin intermediul site-ului www.wine24.ro împreună cu toate sub-domeniile acestuia și cu orice alte domenii operate de GRAND VIN S.R.L. și care sunt redirecționate automat către domeniul www.wine24.ro (denumite în continuare „Site”) pot fi achiziționate online, telefonic sau prin email.
1. Comanda online
Produsul pe care doriți să îl comandați poate fi găsit fie prin utilizarea meniului din partea de sus a Site-ului ce conține categoriile de produse sau prin folosirea câmpului de căutare. Odată identificat produsul dorit, îl puteți adăuga în coșul de cumpărături de pe Site prin apăsarea butonului „Comanda”.
Adăugarea unui produs în coșul de cumpărături fără a finaliza o comandă nu atrage după sine nicio obligație pentru GRAND VIN S.R.L., produsele adăugate în coșul de cumpărături nefiind rezervate pentru dumneavoastră.
După adăugarea în coșul de cumpărături a tuturor produselor pe care doriți sa le comandați, procesul de cumpărare se continuă prin finalizarea comenzii. Prin înregistrarea unei comenzi pe Site, confirmați că sunteți de acord să utilizați forma de comunicare comunicată pe Site, respectiv comunicarea telefonică sau prin e-mail.
În pagina de comandă va trebui să introduceți detaliile de facturare și să selectați modalitatea de plată preferată.
- Datele de identificare: Nume și prenume și adresa completă de facturare, respectiv livrare;
- Metoda de plata: (i) numerar, ramburs la livrarea coletului; (ii) prin card bancar; sau (iii) prin transfer bancar.
Dacă sunteți deja client, cu ajutorul numelui de utilizator și a parolei create anterior, puteți să vă autentificați pentru a vedea istoricul comenzilor sau stadiul comenzilor actuale, a modifica/șterge profilul dumneavoastră sau a face comenzi ulterioare fără a reintroduce datele de contact.
2. Comanda telefonică
Puteți comanda telefonic la numărul de telefon +40 744 435 575.
3. Comandă prin email
Puteți trimite comanda dumneavoastră pe email la contact@wine24.ro incluzând informații privind:
- Datele de identificare: Nume și prenume și adresa completă de facturare, respectiv livrare;
- Metoda de plata: (i) numerar, ramburs la livrarea coletului; (ii) prin card bancar; sau (iii) prin transfer bancar.
4. Aspecte privind finalizarea comenzii
Prin finalizarea unei comenzi, clientul reprezintă și garantează că toate datele furnizate de către acesta către GRAND VIN S.R.L. sunt reale si corecte. Clientul va fi exclusiv răspunzător pentru orice consecință reieșind din sau cauzată de inadvertențele existente în cadrul datelor furnizate de acesta (spre exemplu, livrarea cu întârziere a produselor, livrarea la altă adresă a produselor etc).
După înregistrarea unei comenzi, veți fi contactat prin email sau telefonic pentru confirmarea disponibilității produselor și acceptarea comenzii. GRAND VIN S.R.L. își rezervă dreptul de a anula comanda și de a nu ține rezervate produsele comandate în cazul în care Clientul nu poate fi contactat în termen de 48 de ore de la plasarea comenzii pentru confirmarea acesteia.
Dacă comanda nu poate fi onorată în totalitate de către GRAND VIN S.R.L., indiferent de motiv, aceasta va informa clientul utilizând adresa de e-mail sau numărul de telefon puse la dispoziție de către acesta la efectuarea comenzii. În această situație, clientul va avea următoarele opțiuni: acceptă stocul de produse existent, caz în care: (i) dacă s-a făcut plata prin transfer bancar, clientului i se va returna diferența de preț; sau (ii) dacă plata urma să se facă prin ramburs, se va recalcula diferența de preț, sau nu acceptă stocul de produse existent, caz în care clientul are dreptul la anularea întregii comenzi.
Contractul de vânzare de produse se considera încheiat în momentul în care clientul este informat cu privire la acceptarea comenzii. Termenii și condițiile și informațiile puse la dispoziție de către GRAND VIN S.R.L. pe Site vor sta la baza contractului de vânzare de produse.
GRAND VIN S.R.L. poate refuza o comanda plasată prin intermediul Site-ului în urma unei notificări prealabile adresate clientului, fără ca acesta să poată pretinde daune de orice natură, în următoarele situații:(i) eșuarea / invalidarea tranzacției online de către procesatorul de plăti; (ii) neacceptarea de către banca emitenta a cardului clientului a tranzacției; (iii) date incomplete sau incorecte ale clientului; (iv) activitatea clientului poate produce daune Site-ului; (v) cel puțin 2 (două) livrări consecutiv eșuate din cauze care țin exclusiv de client; (vi) utilizarea abuzivă Site-ului, indiferent de forma abuzului; (vii) alte motive obiective, inclusiv, dar fără a se limita la situația în care există suspiciuni cu privire la modalitatea de plată utilizată de client.
GRAND VIN S.R.L. are dreptul, în orice moment, să modifice, să suspende sau să înceteze comercializarea online a produselor, parțial sau în totalitate, temporar sau permanent, cu sau fără notificare prealabilă și nu va fi responsabilă pentru nicio modificare, suspendare sau întrerupere a disponibilității produselor respective, sub rezerva că orice comenzi confirmate anterior operațiunilor de modificare, suspendare sau încetare dispuse de către GRAND VIN S.R.L., vor fi în mod corespunzător executate.